пятница, 12 ноября 2021 г.

thumbnail

Romige raffaello dessert

Romige raffaello dessert

Deze kokosliefhebber is weer goed bezig geweest met een heerlijke (kun je het al raden) Raffaello dessert! Ik hou ervan om iets te maken waar kokos in is verwerkt want dan weet ik gewoon dat het een lekker toetje gaat worden.


Dit dessert is een no bake dat super makkelijk te maken is en kunt bereiden in een korte tijd. Ik zou willen zeggen dat dit kokos toetje een van mijn favoriete kokos dessert is maar dat zijn ze eigenlijk allemaal. Ze zijn eigenlijk allemaal zo lekker op hun eigen unieke manier.


Natuurlijk was ik weer geïnspireerd geraakt door de klein verpakte Raffaello treats. Ze zijn lekker zacht en romig van binnen met een mooie klassieke uitstraling. Hier moest ik dus weer wat mee gaan doen.


Dit kokos toetje is de perfecte dessert voor na het avondeten, het is extreem zacht en smaakvol dat het er met gemak in gaat. De opgestapelde lagen hebben een gladde, stevige en romige textuur en is zó lekker smeuïg, romig en vol van smaak! Dit toetje is bedekt met een topping van zachte chocolade ganache en is een traktatie waar je niet snel nee tegen zegt.


Subscribe by Email

Follow Updates Articles from This Blog via Email

No Comments

About

Поиск по этому блогу

Технологии Blogger.